Al sol, las llanas y las manchas

Las peiñas gravadas de Cicuiru y Chana de Somoza


Çcubri agorica lus retratus d’ũa peiña cuñecida cume “Peña Martin” que sta an Chana de Somoza (Maragateria, antre Storga y Ponferrada) que s’asparéce muitu a la peiña de la tiêrra de Nuôssu Señor, eiqui an Cicuiru. Diç la gente que la peiña cicuirana ten ũa cruç alla gravada, mas nu l’achei purque sta chena de mofu y serie peciźu llimpa-la.

Trata-se de la méźma maneira d’ũa peiña cun funchacus ligadus antre eilles pur suôcus dalgu mas purfundus que ne la peiña de Cicuiru. Eiqui vus pongu lus retratus qu’achei pu l’anterneta y lus que saquei an Cicuiru para que puôdades acumparar !

 La peiña de Cicuiru


 La Peiña Martin an Chana de Somoza, retratu achadu eiqui


 D'alguns funchacus de la peiña cicuirana


 D'alguns funchacus de la peiña maragata mui asparcidus cu'ls cicuiranus, sacadu d'eiqui

Um comentário:

Juan Carlos Campos disse...

Acabo de leer tus amables comentarios en mi blog y eso me ha permitido conocer el tuyo. Tengo que decir que la roca es espectacular. Parece la suma de la roca de Chana de Somoza y la de La Degollada en Priaranza de la Valduerna.
Desde luego están grabadas en el mismo "idioma" y por tanto creo que también por la misma cultura y en la misma época. Con tu permiso utilizaré alguna foto y el video de tu blog para subir algo en el mío.
Gracias de corazón,viendo las fotos de las rocas de tu tierra parece que estoy viendo la mía...
Y el mirandes "entra solo", se entiende perfectamente